Hej allesammen-
nu har jeg nok forstået systemet: Det ser ud som om PNs dukker op i ordneren Gesendete Nachrichten først når modtageren har læst dem. Så længe forbliver de i ordneren Postausgang. (Tror jeg

)
Næh Gabi, jeg kan nu overhovedet ikke li´ is og sne. Men det skyldes måske en alvorlig bilulykke jeg har haft for et par år siden på en isglat vej i sverige. Jeg gider ikke at køre bil om (?) vinteren siden dengang.
Men selvfølgelig ser det pænt ud med sneen overalt. Jeg kan bedst li` når det sneer (præposition?) nytårsaften. Endnu bedre er det når det styrtregner!
Så kan jeg nemlig roligt sidde på sofaen mens vore pæne danske naboer og genboer, uden at tænke sig om en smule, skyder raketter i umiddelbar nærheden af vores stråtag. Hvis det er tørt vejr står vi med haveslangen parat hele aften. Det skete engang at en raket eksploderede i valnødtræet kun to meter fra taget. Og en anden gang kom der én susende forbi i højde af mit ansigt og blev hængende i et æbletræ.
Danskerne er helt vilde med fyrværkerisager, også med ulovlige. Sidste gang jeg var i Lohals så jeg en reportage i fjernsynet hvor de viste en ung mand som mistede tre fingre og et øje pga ulovlig fyrværkeri. Og så gik de på indkøb med „gemt kamera“, det er utroligt hvad man kan købe på sortbørsen!
Ja, men på den anden side er nytårsaften altså en god grund til at rejse til Lohals, eller hellere at blive der efter jul. Jeg
skal i hvert fald passe på mit hus og alle kollegaer forstår det.
Ha´en god aften allesammen
Nullermand