nu er vi tilbage fra Lohals og først vil jeg gerne ønske et godt nytår for alle!
Jeg læste lige Jeres indlæg fra de sidste to uger og glæder mig, at I alle er her endnu. Og især glæder jeg mig over de gode nytårsforsæt - så bliver det endnu mere livligt her.

Vi har haft det rigtigt godt i Lohals (selv 4 dage med min svigermor kunne ikke ændre det.

Maden var nu forresten ikke det slemste den første juledag. Min svigerinde var syg og kunne ikke komme med, så kom kun min svoger. Problemet med ham er, at han taler ikke - altså kun „ja“ og „nej“ og en enkelt gang: „nåh, på den måde“. Niels var helt udmættet allerede ved kaffe-tiden. I køkkenet sagde han til mig, at han nu ikke kunne finde et ny emne. Ingen af sine mange, interesserede spørgsmål førte til en samtale - med „ja“ eller „nej“ fra sin brors side var emnet færdig. Det er det samme hvert år men ellers er min svigerinde med - og hun snakker hele tiden (også med mig. Hun er fuldstændig ligeglad med, om jeg kan forstå det eller ej. Hun snakker bare videre og videre. Derfor er det ellers mig, som er “helt udmættet“ efter deres besøg.)
Men heldigvis havde min svoger en gave med til sin mor: en dvd-player og alle afsnit af „Matador“ på dvd. Så blev vi ja nødt til at forklare min svigermor hvordan den fungerer...og resten af historien er ja klar, ikke sandt? Jo,netop - vi sad alle 4 og så „Matador“ resten af dagen. Glædelig jul.

Nu er jeg træt, desværre. Min første arbejdsdag var ikke så morsomt. Jeg har mere at fortælle, men det må vente til imorgen.
Ha´det godt. allesammen
Nullermand