hjælp til tysk oversættelse fra dansk

Wo und wie Dänisch lernen, Fragen zur Sprache usw.
Antworten
sun

hjælp til tysk oversættelse fra dansk

Beitrag von sun »

Kære Alle

Er der nogle herinde evt. lærerstuderende eller tysklærerl eller ja nogle som kan stå til rådighed for mig d. 4juni da jeg skal til eksamen og får brug for en der løbende pr email oversætter ting fra dansk til tysk?Som er hurtige til at oversætte og har tid til det d. 4 vel max 4sider...

Håber virkelig der sidder nogle herude der kan hjælpe....

mail endelig
sankthansorm
Mitglied

Beitrag von sankthansorm »

Hej sun!

Kan du forklare det lidt nærmere. Er det en tyskprøve? Er det almindelige danske ord? Eller er det fagterme?

Hilsner
Vilmy
Mitglied

Beitrag von Vilmy »

Må man det?
mvh vilmy
maybritt h
Ehrenmitglied

Beitrag von maybritt h »

Det er vel egentlig ikke spørgsmålet om man må!

Hvis der er nogle der siger ja til det er det vel SUNs eget problem....hvis det skulle blive opdaget.

Maybritt
"Think twice before posting.
If you don't want your future boss to read it,
don't post it."
Vilmy
Mitglied

Beitrag von Vilmy »

Hvis jeg ville tilbyde mig hjælp var det mit problem, og man må vel spørge. Eller kan man jo ikke beslutte, om man vil tilbyde sin hjælp, Maybritt.

vilmy
sun

STOP MAYBRITT

Beitrag von sun »

Selvf må man det maybritt...Der er ikke en skid snyd i dette....Han må da oversætte ALT det han vil hvis han vil.......DU får jo ikke opgaven på forhånd så tal ikke før du ved reglerne tak!!!!!!
Vilmy hat geschrieben:Hvis jeg ville tilbyde mig hjælp var det mit problem, og man må vel spørge. Eller kan man jo ikke beslutte, om man vil tilbyde sin hjælp, Maybritt.

vilmy
Vilmy
Mitglied

Beitrag von Vilmy »

Hej Sun,
jeg tror vi tager resten per pn. 8)

vilmy
Brite
Mitglied

Beitrag von Brite »

hej,

min söster har spurgt mig om det samme. sa sun er ikke den eneste der vil have hjälp.

men maske der er nogen der kan og vil forklare hvordan en tyskeksamen pa gymnasiet eller lign. foregar i dag. der er jo blevet ändret en del. dengang jeg tog studentereksamen havde vi hverken tid eller mulighed for at spörge om hjälp :(

hilsen brite
Vilmy
Mitglied

Beitrag von Vilmy »

Kursisten trækker en 4-6 siders tekst og har 24 timer til at forberede en mundtlige, tysk præsentation af teksten og emnet, som teksten tilhører.

Før fik man en kendt tekst og have 24 minutter, til gengæld var teksten kun 15 l.

Ekstemporalteksten findes stadig, men er ændret ldit.

Mvh vilmy
sun

lyder spændende

Beitrag von sun »

Hey Brite

Jeg vil meget gerne hjælpe din søster alt det jeg kan.....
Kan tirsdag passe hende???så må gerne maile det
Vilmy hat geschrieben:Kursisten trækker en 4-6 siders tekst og har 24 timer til at forberede en mundtlige, tysk præsentation af teksten og emnet, som teksten tilhører.

Før fik man en kendt tekst og have 24 minutter, til gengæld var teksten kun 15 l.

Ekstemporalteksten findes stadig, men er ændret ldit.

Mvh vilmy
maybritt h
Ehrenmitglied

Beitrag von maybritt h »

@sun: Pas på dit tonefald!!!!
Inden du begynder at svare på den måde skulle du måske skrive reglerne HER - så ingen er i tvivl om det (derved undgår man misforståelser).

Forøvrigt hjælper det ikke noget at skrive indlæg omkring det samme thema i flerer rubrikker!

Maybritt
"Think twice before posting.
If you don't want your future boss to read it,
don't post it."
sun

Helt klart

Beitrag von sun »

maybritt hat geschrieben:@sun: Pas på dit tonefald!!!!
Inden du begynder at svare på den måde skulle du måske skrive reglerne HER - så ingen er i tvivl om det (derved undgår man misforståelser).

Forøvrigt hjælper det ikke noget at skrive indlæg omkring det samme thema i flerer rubrikker!

Maybritt
Hej Maybritt jeps du har ret....Jeg kom til at skrive i begge da jeg ikke lige så hvilken af dem ejg skulle skrive i...Dette undskylder jeg
Brite
Mitglied

Beitrag von Brite »

Hvordan gik tyskekamen? Og hvilket tema kom du op i?

Brite
Antworten