Wer kann mir Helfen????

Handel, Karriere, Beruf, Branchen, Export, Import, Produkte, Messen, u.s.w
Antworten
beuty63
Mitglied

Wer kann mir Helfen????

Beitrag von beuty63 »

Habe einen Brief vom LG bekommen leider auf dänisch meine dänisch kenntnisse sind aber leider zu schlecht. Kann mir jemand den Text übersetzen?
Venlid hilsen Frank

Hermed følger LG´s afregning. De krav, vi kan godkende til udbetaling, fremgår af vedlagte bilag. LG har kun taget stilling til krav, der er anmeldt overfor fonden, dvs. krav der er anført på anmeldelsesblankettens side 3 med periode og beløb.

Feriepengene er overført til FerieKonto, som i marts måned forud for ferieåret sender et feriekontobevis.

Manglende dokumentation
Vi kan først behandle kravett på SH-betaling og feriefridage, når vi har fået tilsendt dokumentation for at du har aftalt dig til SH-betaling og feriefridage.

SVARFRIST
Vi skal have svar på dette brev inden 4 uger fra dato. Hvis svaret kommer senere, kan vi afslå at behandle sagen igen.

KRAVET MOD ARBEJDSGIVEREN
LG er indtrådt i kravet mod arbejdsgiveren for hermed afregnede beløb.[/b]
beuty63
Mitglied

Beitrag von beuty63 »

vielen dank für die Übersetzung, aber was ist eine Dokumentation für SH und Ferientage? Hat man darauf nicht automatisch anspruch? Im Arbeitsvertrag stand davon jedenfalls nichts.
mfg Frank
Maiki
Neues Mitglied

Beitrag von Maiki »

god dag god dag! mit navn er maike og jeg gik på jens-jessen skolen i flensborg indtil 2004. efter jeg der lavede min realeksamen, prøvede jeg i forskellige praktika havd der ku' passe til mig og begyndte i augustmåneden 2005 en udannelse til kosmetikerin. denne unddannelse vil ende nu i juli dette år og nu leder jeg efter en ny opgæve..jeg tænker altså over, at lave abitur i danmark. jeg ville glæde mig meget over lidt hjælp måske af jeres side fordi der findes så mage ting man ka lave og jeg ved ikke så rigtig hvor jeg skal sende mine ansøgninger hen eller hvorlangt tid jeg sku' gå til skole indtil jeg få mit abitur..derfor vender jeg mig nu hen til jer og venter på et svar så jeg kan ta' min drøm i hånden.. mange tak.. med venlig hilsen, Maike
>
>kurzfassung auf deutsch...
>
>hallo ich brauche mal hilfe..weiß gar nich ob ich da an der richtigen adresse bin jetzt..also isch habe einen dänischen schulabschluss und bin im juli fertig it meiner ausbildung und überlege ob ich nun noch mein abi nachhole und das würde ich eben gern in dk machen..könnt ihr mir da weiterhelfen also bewerbungstechnisch..weiß nich so recht wie ich das ding am schopf packe..
Antworten