hund i lejlighed i Flensborg
hund i lejlighed i Flensborg
er der nogen der ved om man må have hund i de fleste lejligheder? Synes ikke lige jeg kan finde noget om det
Det er i hvert fald ikke så nemt at finde en lejlighed eller et hus, hvor husdyr er tilladt.
Og tit bliver det ikke nævnt i annoncerne, om det er muligt eller ej. Så er du desværre nødt til at spørge, når du finder noget, du godt kan lide.
Du kan f.eks. søge huse eller lejligheder på
www.immobilienscout24.de www.immonet.de www.immopool.de eller www.moinmoin.de
Og tit bliver det ikke nævnt i annoncerne, om det er muligt eller ej. Så er du desværre nødt til at spørge, når du finder noget, du godt kan lide.
hilsen/Gruß, Tanja
tak for svarene, jeg forsøger at finde noget.ta.schi hat geschrieben:Det er i hvert fald ikke så nemt at finde en lejlighed eller et hus, hvor husdyr er tilladt.
[quote="WhatDK"]Jeg skal selv flytte til Flensborg med en hund og har været inde og kigge på www.immobilienscout24.de og fandt omkring 6 lejligheder hvor det enten var tilladt at have hund i lejligheden eller der var mulighed for at snakke om det. Så det er vist ikke en helt umulig sag.[/quote
Jeg har ogsaa fundet et par stykker, men efter samtale har det ikke vaeret muligt - jeg har en labrador......eine kleine hund ist ok......
]
Jeg har ogsaa fundet et par stykker, men efter samtale har det ikke vaeret muligt - jeg har en labrador......eine kleine hund ist ok......
]
Tak for tippet, men alle jeg har snakket med har selv spurgt om hvilken race hunden varta.schi hat geschrieben:Det kunne også være en idé, ikke at sige noget om hundens størrelse, når i snakker sammen for første gang. Tage hunden med, når i kigger på huset og vise udlejeren, at hunden ikke gøre noget. Måske er der så nogen, som ikke siger noget imod hunden.