Hej allesammen,
er I klar over at I skrev hele to sider, mens jeg var i Lohals? Det tog mig næsten en time at læse det hele

.
Men nu er jeg ajour (n.o. = nyt ord

), og skal straks ønske Danebod tillykke med eksamen. Det går jo stærkt med meget korte tidsrum mellem dine eksamina. Hvordan kan du dog klare det med så fine resultater?
Vilmy - Hans er ankommet, han er nok lidt forkølet men ellers har han det godt. Tusind tak en gang til. Da vi så bogen vidste vi begge to, at vi har købt netop den udgave tidliger, jeg er derfor sikker på, at en eller anden har „lånet“ den fra sommerhuset - men pyt med det.
Jeg skrev så meget om de nye møbler vi skulle få i martsmåneden - og nu har vi ganske pludselig ombestemt os. Der lå en reklameavis i postkassen da vi kom til Lohals fredag aften (der lå altså ca. 1000 reklameaviser -men kun én fra øens møbelforretning), og der fandt vi en sofa i tilbud, vi begge to kunne rigtig godt lide med det samme. Altså kørte vi til Rudkøbing lørdag formiddag for at kigge nærmere på den. Det er en 3-personers sofa med chaiselongue (ekspedienten udtalte det som Scheisse-long

) og sofaen kan forvandles i en doppelt-seng. Og så stod der også en 2-personers sofa som har en lidt anderledes design men passer fint med betrækket. Og den var også nedsat i prisen. Og til sidst var der en lænestol, som ikke bliver fremstillet længere. Det var den sidste de havde - og den var nedsat på 30%. Ja, så købte vi det hele og nu kommer vores nye møbler netop i den uge i marts, hvor vi har tænkt os at holde ferie. Perfekt.
I går var vejret rigtig fint, så vi nåede en hel del arbejde i haven. Jeg var i gang med motorsaven og Niels kløvede brænde. Muldvarpen har også været flittig. I aftes ledte vi så efter de seks nyeste skud og hældte en halv liter kærnemælk i hvert skud. Jeg satte derefter en pind i hvert af dem for at finde ud af, om han trækker sig tilbage nu, men Niels sagde: „Hvorfor gør du det - vil du se hvor han har kastet op?“ - det er typisk ham!
Jeg har tænkt over vores gensidige rettelser en gang til, nu hvor alle skrev deres mening om det. Og så hjælper det nok mest når vi gør det her i tråden. Måske kan det bedst lade sig gøre i enden af indlægget, og så kun i korte citater.
Kan I nu ha´det rigtig godt -
Nullermand,
som glæder sig ikke at være tilbage i Hamborg, men at være tilbage hos Jer.
Nogle forslag:
Heide:...så kan du
skåle i aften
Nicola:...ikke
nogen idé..., ....din tand
lader dig være i fred...