Hej venner,
hernede kræver naturen også efter regn. Men vi fik ikke nogle regndråber i de sidste tre uger. Så skal jeg stadigvæk vande planterne og blomsterne.
> Andrea,
jo, høfeber kender jeg godt. Min datter lide af allergien siden mange år. Hun gik regelmæssig til Desensibilisierung tre eller fire år og det blev ikke bedre. Akupunktur og forskellinge homöopathiske middel har hun også prøvet. Desværre findes hun ikke andere hjælp som at tage tabletter.
>Gabi,
være ikke ked af, sikkert får din VfL ny chancen næste gang.
Himmelbjeret ? Nej, nu var det dog Mount Everest, vel ?
> Vilmy,
det gør mig ondt, men jeg håber, at du er hurtigt ajour med dit arbejde igen. Vær heldig, at du fandt fejl ikke nok to dage senere.
Undskyld, angående „ophidse“ kiggede jeg ikke i Langenscheidts ordbog - det var Politikens Tyks-Dansk

– og der findes forskellige oversættninger: aufgeregt = ophidset, nervøs, spændt, meget bevæget. Jeg valgte selfølgelig den første.
> Uschi,
jeg glaeder mig at høre at du er nu virklig rask og frisk igen, men ta’ rolig fremad efter din sygdom !
Nu skal jeg arbejde igen. Jeg drak allerede Latte Macchiato og en kop kaffe med en veninde. At først sagde vi begge to, at vi har for meget arbejde i dag, kun tid for en kort samtale >>> og faldt i en to-timers-snak.
I aften har jeg en møde med nogle veninder (tennishold). Men jeg vil ikke komme så sent hjem. Måske kom jeg forbi derefter.
Ha’ det godt allesammen og kærlig hilsen
Heide