Godmorgen allesammen,
der er jeg igen, stadigvæl lidt træt, men tørt igen

.
Jo, det var jo en våd oplevelse på Møn, men ikke væde fra oppe, mere fra nede

.
Jeg ved ikke, hvor regnen slog ned, men ikke på Møn.
De lovede os mere end 22 mm vand per dag, men det fik vi slet ikke.
Det regnede lidt om nattene, men det var alt.
Men vind var næsten storm fra nord, så der var højvande overalt og man kunne ikke gå ved stranden.
Så gik vi til den nye geocenter ved klinten i fredags. Det var meget interessant, men også meget dyrt! 320 kroner for hele familien, pyha, jeg tror at det er mange penge for to timer

.
Derefter gik vi en lille tur oppe langs klinten, men vinden var så stærkt at vi næsten fløj væk...
Ved fyret kunne man gå an lille smule tur ved stranden og vi så en død marsvin ligger der

.
I lørdags var vinden lidt svagere, men vi forsøgte at gå til stranden på tre forskellige steder. Der var lidt strand, men der var også steder imellem uden strand.
Vi var lidt skuffet at det skulle være ikke muligt at gå vores ture der.
Så pyt med det og vi gik gennem vandet. Først det var lidt kold, men når man gik forsvandt kulden

.
Det samme gik vi i søndags.
Og vi fik mega store vættelyse fordi vi var næsten de eneste mennesker på stranden

.
Nu har jeg ondt i ryggen og føderne, men det ville være ok efter en dag af afslapning. Og vores sko og tøj er ved at tørre foran ovnen nu...
Så det var en rigtig dejlig weekend

!
Min sang er Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & T. - Bend It , må jeg kender den

??
Og angående lp-plader...jeg har også mine gamle plader stadigvæk i kælderen og vil aldrig smide de væk

.
Og nu skal jeg smutte.
Jeg tænker om en lille tur til København. Min bror er ved at flyve hjemme fra Seattle til Berlin og han har et seks-timer-ophold i Kastrup Lufthavn.
Men det ved jek ikke nok.
Ha´ det godt allesmmen,
kærlige hilsener
Nicola

Hold bare fast i mig - når de fortæller dig - at der er tusinde mil - imellem dig og mig...