Hej allesamen,
i morgen tager jeg af sted, så vil det ikke være før tirsdag aften, jeg skriver her igen. Jeg kommer tilbage allerede mandag, men så skal jeg til en 50 års fødselsdag om aftenen, og det bliver sikkert sent.
Nicola, jeg fik dit kort i dag, tusind tak for det. Billederne fra Stevns Klint er meget imponerende, især billedet med kirken, som er delvis allerede styrtet ned. Så fik jeg den idé, at „flyve“ langs kysten med GoogleEarth for at finde kirken - og jeg fandt den. Kan man finde så mange forsteninger som på Møn dér? Hvis ja, så kommer du nok hjem med rygsmerter.
Hej og hjertelig velkommen i sproghjørnet, Daniel. Vilmy har allerede rettet dit indlæg, men jeg vil gerne tilføje, at du IKKE har et problem. Vi alle her (undtagen dem der retter os her) bruger vores ordbøger, de fleste her har undervisning på VHS eller lignende, og at lære sproget har slet ikke noget med penge at gøre. Du kan godt komme videre med at læse og skrive på dansk og med alle de gratis-tilbud, som findes på nettet.
Jeg håber også, du kommer igen og bliver ved med at skrive her - det er en meget god øvelse!
God nat, I kære,
Nullermand