ja, Vilmy, måske har du ret og mosegrise har byttet bolig med muldvarpene, men jeg kan ikke forstille mig, at muldvarpene føler sig veltilpas i mosegrisenes smalt sted.
 På den anden side .... da er så mange mosegrise, måske modtog de ledelsen i vores have.
  På den anden side .... da er så mange mosegrise, måske modtog de ledelsen i vores have.   

Fint, at du har været i stand til at mestre problemerne selv. Håber at du få hoved fri igen til behagligere ting.
Jeg kommer ikke tilbage i aften, hovedpine og ondt i maven plager mig, derfor har jeg lige lavet en helt kande fuld te. Det er ikke honningkager som ligger som en klump i maven på mig – desværre smagte jeg ikke på pga problemer med maven.

Ha’ det godt for i aften.
Kh
Heide

Jeg anbefaler dig at smage på geleen eller chutney først efter et stykke tid. Indtil da har du glemt lugten og den frygtelige arbejte og så kan du godt nyde det.
  Jeg anbefaler dig at smage på geleen eller chutney først efter et stykke tid. Indtil da har du glemt lugten og den frygtelige arbejte og så kan du godt nyde det.