Hej en gang til, I kære,
nu er det pludselig meget livligt her igen - det glæder mig.
Vilmy, jeg ved desværre ikke, hvad en „rodekasse“ er - men dvd´er om Sørens og andre haver er altid meget velkomne. Søren har jo en meget mærkelig forhold til blomster, synes jeg: han planter bare den samme slags blomster i rækker, så har de deres tid i året og derefter ligger bedene tomt. Ikke noget med at kombinere forskellige blomster, som kunne afveksle sig i årstidene, de engelske „mixed borders“ interesserer ham heller ikke - men det er sjovt, han har plads nok og udviklet sin egen måde at plante.
Heide - så trænger du altså igen til pizza hos Leon

. Det ville glæde mig, hvis vi kunne mødes i næste uge - jeg skal kigge på mine dvd´er, hvor meget Claus Meyer jeg har her, og nu skal jeg endelig finder ud af, hvordan jeg kan lave Kopien af dem, så kunne vi spare på porto.
Nicola - er det bare én tommelfinger, som ikke er grøn, eller har du måske (som Niels kalder det en gang imellem) ti tommelfingre

? Nå, det var bare for sjov, men hvordan bor Steen, har I en have der i Stevns?
Jeg skal nu også komme i seng, men kom nu lige i tanke om Gabi - hvor er hun henne? Håber, du læser med her og har det godt, måske bare lidt travlt, Gabi.
Kærlige hilsner og god nat,
Nullermand