Hej allesammen,
Ralf, at du besøger et motionscenter om aftenen er da meget beundringsværdig - jeg har selv overvejet det mange gange men min „indre svinehund“ siger nej tak til det! Jeg var tilmeldt sådan et center for mange år siden - og så gik jeg alligevel kun to eller tre gange derhen. Men betalt havde jeg for to år!
Heide, Tupperparty !!! - det lyder som en rigtig „husmoderforanstaltning“, det passer jo slet ikke til dig. Det var da i forvejen klart at det ikke er din sag. Du gjorde det jo for at gøre din bekendt en tjeneste - men jeg kommer alligevel til at grine når jeg forestiller mig dig på den foranstaltning.
Gabi, DVD´en sender jeg til dig i morgen. Jeg kommer alligevel forbi posthuset når jeg skal til banegården (jeg tager nemlig igen til DK, kan bare ikke vente længere...

)
Så, I kære - angivelig skal vi får telefon og internet tilsluttet i Lohals i morgen, men jeg tror ikke rigtig på det. Og selvom det passer, så skal jeg derefter indrette internettet og det hele på Niels´ bærbar - i kan altså gerne går ud fra, at jeg taber kampen mod teknikken i første omgang

, så bliver det nok mandag aften, før I læser noget fra min side igen. Skulle jeg være heldig er I de første, som få det at vide!
Måske kigger jeg ind senere, men for en sikkerheds skyld ønsker jeg allerede en god weekend til jer alle,
kærlig hilsen
Nullermand