Hvor er det stille herinde, kun ekkoet er tilbage her. Nå, så er der i det mindste én at snakke med!!

Nullermand: „Hej Ekko, hvad gjorde du hele dagen så alene her?“
Ekko: „Jeg gentog dine sidste sætninger..ætninger..inger.“
Nullermand: „Hvor kedeligt! Kom du slet ikke ud i det fine vejr, vi har nu derude?“
Ekko: „Næ - er det nu forår derude...rude...ude?“
Nullermand: „Ja, næsten!! Det var en rigtig fin dag her i Hamborg, fra nu af skal det går opad og når min ferie begynder om en uge skal vi få næsten 20 grader, det glæder jeg mig til!“
Ekko: „Uha, så skal jeg skynde mig! Turisterne forventer at jeg er parat når de kommer ud til bjergene...ergene....ne!“
Nullermand; „Så se at komme af sted, Ekko. Der kommer nok andre forbi her og indtil da kan jeg godt være alene herinde. God rejse og ha´ en god sæson i bjergene!“
Ekko; „Farvel og tak Nullermand, jeg håber du skal ikke vente alt for længe...ænge...ge.“
Tja, så er den sidste også røget

Nu da ekkoet er væk (formentlig rejst til et eller andet sted i Schweiz) går jeg også i seng, men før vil jeg lige fortælle en lille historie om livets gang - da vi nu alligevel snakker om Schweiz: Jeg fortalte jo før om Nillers uheld med bilen. For at komme til en messe i Schweiz havde han nu lånt bilen af en kollega og booket en plads på Autozug til Lörrach. I går aftes skulle han være på banegården mellem kl. 19.20 og 20.15 for at få bilen med på toget. Vi pakkede bilen og han startede kl. 19.00, det er ikke langt til banegården herfra så han havde god tid. Dvs.: han ønskede at starte - men kollegaens bil var uden strøm, den sagde ikke en pip

Klokken 20.50 fik jeg så et opkaldt, og det var Niels! Han sad i toget, bilen var kommet med i allersidste øjeblik, de havde haft tekniske problemer med toget og var derfor forsinket. Gudskelov!!! Han var som den sidste bil rullet på toget kl. 20.27 - utroligt! Desværre gjørde bilen de samme problemer, da han skulle køre fra toget i Lörrach - den startede ikke. ADAC måtte hente ham fra toget og nu er vi alle spændt på, hvornår han kommer hjem igen. Måske er det en alvorlig skade, der først skal repareres dernede....så bliver vores ferie nok også lidt forsinket....Men nu skal vi først og fremmest se, om han og bilen finder vejen hjem igen.
Så meget fra min side igen,
sig „Farvel“ til ekkoet, (jeg må fortroligt kalde ham "Ekki"

sov godt alle sammen,
Nullermand