Hej allesammen-
man er jo bare en enkelt aften væk - så må man skynde sig for at blive ajour.
Berndt: hvide pebernødder, det lyder rigtigt. De er nemlig lavet med potaske (som jeg købte samtidig med brune-kager-krydderi i brugsen), netop som i den opskrift, du fandt. Men hvorfor kan du ikke bage småkager? Man skal jo kun følge opskriften - det er ikke så svært. Og tak for rettelsen - „så fjernt“ - det var tænkt på tysk og skreven på dansk
Vilmy: efter min opfattning er du kørt for stærkt - 180

! Som sagt, jeg er meget forsigtig efter den bilulykke dengang i sverige (det var min egen skyldt dengang - jeg kørte for hastigt og regnede ikke med isen

). Og med min bil kan man bestemt køre 180, men så begynder den næsten at flyve. Den er bygget af aluminium. I trafikken forekom det mig tit som om jeg er allerede pensionist - 140 er min foretrukne „rejsehastighed“ på motorvejen
En konvolut med post derinde vil jeg meget gerne have - tusind tak!

Nå, det bliver vist en hyggelig weekend i Lohals! (Se også din PN)
Heide - så var du ude for at spise lige foran min næse. Helt sikkert har du været i en restaurant i „min“ gade, Lange Reihe, ikke sandt? Måske har jeg set dig i gaden - men jeg ved jo ikke hvordan du ser ud.
Charlotte: din teori om han-nullermænd og hun-nullermænd lyder meget logisk - sådan må det være, hvis ikke de formerer sig ved deling. Og så passer det til det, evi jensen skrev engang her i forummet, at nullermænd på norsk hedder hygge-kaniner - og kaniner formerer sig jo også så stærk.
Nicola og muldvarp: jeg håber i har det bedre nu, ellers ønsker jeg en fortsat god bedring. muldvarp, jeg har intet at gøre med den nullermand-side (og jeg forstår ikke rigtig, hvad den drejer sig om.

)
Ha´ en dejlig aften, allesammen
Nullermand